Waymo مجوز آزمایش خودروهای خودران در نیویورک را دریافت کرد

۱۴۰۴/۶/۳ ۰۱:۵۹:۱۵

شرکت ویمو، زیرمجموعه آلفابت، به تازگی مجوز نخستین آزمایش خودروهای خودران خود را در نیویورک دریافت کرده است. این آزمایش با حضور یک متخصص در پشت فرمان انجام خواهد شد که به ویمو کمک می‌کند تا به اهداف خود در زمینه فناوری خودران نزدیک‌تر شود.

این خودروها در مناطق خاصی از منهتن و بروکلین آزمایش خواهند شد. پیش از این، ویمو از جولای 2023 در نیویورک به صورت دستی رانندگی می‌کرد و در سال 2021 نیز خودروهای خود را برای جمع‌آوری داده و آزمایش به این منطقه آورده بود.

طبق قوانین ایالت نیویورک، حضور یک اپراتور در تمام مدت آزمایش الزامی است و این اپراتور باید آماده باشد تا در صورت نیاز کنترل خودرو را به دست بگیرد. ویمو تلاش‌های خود را برای گسترش عملیات در ایالات متحده افزایش داده است، در حالی که رقابت در زمینه رباتاکسی‌ها داغ‌تر می‌شود. /

© 2025 Copyright - All Rights Reserved By ecofori.ir