ترامپ: آیفون را در آمریکا بسازید
۱۴۰۴/۲/۲۸ ۲۲:۲۱:۴۸
اپل در حال گسترش استراتژی تولید جهانی خود است و هند را به عنوان یک مرکز تولید مهم انتخاب کرده است.
تیم کوک برنامه دارد تا ۲۰۲۶ میلادی، تمام آیفونهای فروخته شده در آمریکا را از هند صادر کند.
دونالد ترامپ با این تصمیم مخالفت کرده و از کوک خواسته تولید را به آمریکا برگرداند.
اپل قبلاً اعلام کرده ۵۰۰ میلیارد دلار در تولید داخلی آمریکا سرمایهگذاری خواهد کرد.
هماکنون حدود ۲۰ درصد از آیفونها در هند تولید میشوند. /



