-
ترامپ: آیفون را در آمریکا بسازید
🚨 ترامپ در یک نشست تجاری در دوحه از اپل خواست تولید آیفون را از هند به آمریکا بازگرداند.📱او گفت تیم کوک باید تولید را در آمریکا افزایش دهد، نه در هند که به گفته او “یکی از کشورهای با تعرفههای بالا” است. 🇮🇳
اپل قصد دارد با سرمایهگذاری ۵۰۰ میلیارد دلاری طی چهار سال در آمریکا تولید را گسترش دهد و ۲۰,۰۰۰ شغل ایجاد کند. 👷♂️🏗️
🔧 هند اخیراً پروژه ۴۳۵ میلیون دلاری فاکسکان برای تولید تراشههای اپل را تأیید کرد، اما ترامپ تأکید دارد تولید در آمریکا باشد. 🚀🇺🇸۱۴۰۴/۲/۲۸ ۲۲:۲۱:۴۸



