توافق Ripple با کمیسیون بورس آمریکا برای پرداخت جریمه ۵۰ میلیون دلاری

۱۴۰۴/۱/۷ ۰۱:۴۵:۱۷


Ripple یکی از شرکت‌های مطرح در حوزه فناوری مالی و ارزهای دیجیتال، با کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا به توافق رسید تا پرونده طولانی مدت حقوقی خود را به پایان برساند.
این شرکت موافقت کرده است جریمه ۵۰ میلیون دلاری از مجموع ۱۲۵ میلیون دلاری که قبلاً تعیین شده بود را بپردازد. توافق نهایی هنوز نیاز به تأیید نهایی کمیسیون بورس و دادگاه دارد.
XRP چهارمین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار است که Ripple آن را منتشر می‌کند. دادگاه قبلاً رأی داده بود که فروش این توکن در بورس‌های عمومی مشمول قوانین اوراق بهادار نمی‌شود.
این توافق همزمان با تغییراتی در رویکرد نظارتی کمیسیون بورس رخ می‌دهد که در دوره اخیر پرونده‌های حقوقی علیه صرافی‌های ارز دیجیتال را کاهش داده است. /

© 2025 Copyright - All Rights Reserved By ecofori.ir