-
توافق Ripple با کمیسیون بورس آمریکا برای پرداخت جریمه ۵۰ میلیون دلاری
شرکت Ripple با کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا توافق کرد تا جریمه ۵۰ میلیون دلاری را بپردازد. این توافق یکی از پروندههای مهم حقوقی در حوزه ارزهای دیجیتال است که با تصمیم دادگاه منهتن همراه شده و نشاندهنده کاهش نظارت بر صنعت رمزارزها است. Ripple بدون پذیرش هرگونه تخلف، این جریمه را میپردازد و پرونده فروش توکن XRP را به پایان میرساند.
۱۴۰۴/۱/۷ ۰۱:۴۵:۱۷ -
ریپل و SEC به توافق رسیدند؛ پایان یک جنگ پنج ساله
پرونده حقوقی پنجساله ریپل با کمیسیون بورس آمریکا (SEC) با یک توافق مهم به پایان رسید؛ توافقی که یک پیروزی بزرگ برای صنعت رمزارز و عقبنشینی از رویکرد «تنظیمگری با شکایت» SEC محسوب میشود. 🤝⚖️
SEC در سال ۲۰۲۰ ریپل را به فروش غیرقانونی توکن XRP بهعنوان اوراق بهادار متهم کرده بود، اما دادگاه در ۲۰۲۳ حکم داد که فروش این توکن در صرافیهای عمومی اوراق بهادار نیست. این رأی همچنان باقی است و بهعنوان یک سابقه مهم به نفع کل بازار کریپتو ثبت شد. 📜🚀
ریپل باید ۱۲۵ میلیون دلار جریمه بپردازد، اما با این نتیجه، قوانین برای سرمایهگذاران و توسعهدهندگان شفافتر شده و احتمال دارد شرکتهای دیگر هم در برابر SEC مقاومت کنند. ✅📈۱۴۰۴/۵/۲۰ ۱۰:۴۰:۲۹ -
پایان اختلاف حقوقی کمیسیون بورس آمریکا با شرکت Ripple
کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا از پیگیری پرونده حقوقی علیه شرکت Ripple که در زمینه ارزهای دیجیتال فعالیت میکند، صرف نظر کرد. برد گارلینگهاوس، مدیرعامل این شرکت، این خبر را در شبکه اجتماعی ایکس اعلام کرد.
۱۴۰۳/۱۲/۲۹ ۱۸:۵۵:۵۵



