• اکتیویژن "Call of Duty: WWII" را به دلیل هک‌های خطرناک غیرقابل دسترس کرد

    اکتیویژن نسخه مایکروسافت استور بازی Call of Duty: WWII را به دلیل یک مشکل امنیتی جدی که باعث هک شدن کامپیوتر بعضی بازیکنان شده، غیرفعال کرده است. ⚠️
    این مشکل یک باگ قدیمی بود که به هکرها اجازه می‌داد کنترل کامل سیستم را در دست بگیرند. این نسخه از بازی اخیراً در سرویس Game Pass هم عرضه شده بود، اما نسخه‌های دیگر مثل استیم این مشکل را نداشتند. 💻
    اکتیویژن گفته فعلاً در حال برطرف کردن این مشکل است، اما زمان بازگشت بازی مشخص نیست. کاربران نگران‌اند چون این شرکت در سال‌های اخیر نیروهای بخش امنیت خود را کاهش داده است. 🛡️

    ۱۴۰۴/۴/۱۸ ۲۳:۰۰:۵۴