ایلان ماسک: من قربانی هستم!
⚠️ ایلان ماسک که اخیراً با اقدامات جنجالی در دولت ترامپ خبرساز شده بود، حالا در مصاحبههای جدید با واشنگتنپست و CBS، خود را قربانی معرفی کرده و از برخوردها گلایه دارد. 🎙️📺
🪓 او پیشتر با ارهبرقی روی صحنه حاضر شد، USAID را منحل کرد، به دادههای خصوصی شهروندان دست یافت و تلاش برای تصاحب یک ساختمان ۵۰۰ میلیوندلاری داشت. 🏢🔒
🐶 ماسک از عملکرد واحد دولتزُداییاش به نام DOGE دفاع کرده و میگوید این تیم به ناحق مقصر همهچیز معرفی میشود. 🛠️⚖️
💬 با وجود حمایت از کاهش بودجه، او از تصویب بودجهای ناراضی است که به گفته خودش، تلاشهای DOGE را نادیده گرفته است. 💸📉
🚗 همزمان، اعتراضها و تخریبهایی علیه برند تسلا شکل گرفته و ماسک آن را «ظالمانه» میخواند، در حالی که منتقدان او را یکی از چهرههای تأثیرگذار در جریانهای افراطی میدانند. 🔥🚘
👋 او حتی به انجام سلامهای مشکوک در مراسمها متهم شده، اما همچنان سعی دارد تصویری مثبت از خود به نمایش بگذارد. 🎭🧍♂️ /



