آیفون؛ ساخت هند، فروش آمریکا

۱۴۰۴/۲/۲۹ ۱۸:۲۵:۵۶

شرکت‌های بزرگ موبایل سازی در ماه مارس استراتژی جدیدی را برای مقابله با تعرفه‌های وارداتی احتمالی در پیش گرفتند.
اپل با افزایش تولید در هند، رکورد صادرات ۲ میلیارد دلاری را ثبت کرد و اعلام کرد اکثر گوشی‌های آیفون فروخته شده در آمریکا در سه‌ماهه آینده از هند خواهد بود.
این اقدام بخشی از تلاش شرکت‌ها برای متنوع‌سازی زنجیره تامین و کاهش وابستگی به چین است.
سامسونگ و موتورولا نیز با افزایش صادرات از هند، سهم خود را در بازار آمریکا گسترش دادند. /

© 2025 Copyright - All Rights Reserved By ecofori.ir