نظارت وزارت امنیت داخلی آمریکا بر حساب‌های رسانه‌های اجتماعی مهاجران

۱۴۰۴/۱/۲۲ ۰۰:۲۱:۰۱


وزارت امنیت داخلی آمریکا اعلام کرده است که از این پس حساب‌های رسانه‌های اجتماعی تمامی مهاجران را برای شناسایی محتوای «یهودی‌ستیزانه» زیر نظر خواهد گرفت.
این سیاست در شرایطی اجرا می‌شود که دولت آمریکا مهاجران منتقد سیاست‌های اسرائیل در غزه را هدف قرار داده است. تاکنون بیش از ۵۰ هزار نفر در این منطقه کشته شده‌اند.
برخی از فعالان مسالمت‌آمیز فلسطینی مانند «رومیسا اوزترک» دانشجوی دکترا توسط مأموران بدون لباس بازداشت و به مکان‌های دور از محل سکونت منتقل شده‌اند.
دولت آمریکا حتی دانشجویانی که تنها خواستار توقف جنگ در غزه هستند را تهدید به اخراج می‌کند و آنها را متهم به «یهودی‌ستیزی» می‌کند.
در همین حال، اسرائیل از ابتدای مارس محاصره غذایی غزه را تشدید کرده و بازارها خالی از مواد غذایی هستند. /

© 2025 Copyright - All Rights Reserved By ecofori.ir