فشار ایلان ماسک به مدیرعامل Reddit در جریان اعتراضات
۱۴۰۴/۱/۱۳ ۱۶:۱۸:۴۸
ایلان ماسک، میلیاردر صاحب شرکت های Tesla و X، در پی اظهارات جنجالی که شبیه به سلام نازیها تلقی شد، با مدیرعامل ردیت استیو هافمن مکاتبه کرده است.
پس از انتشار ویدیویی که در آن ماسک حرکاتی شبیه سلام نازیها انجام داده، بیش از ۱۰۰ انجمن ردیت پیوندهای مرتبط با X را مسدود کردند.
گزارشها حاکی است ماسک به طور خصوصی تلاش کرده تا انجمنهای منتقد را سانسور کند و حتی باعث مسدود شدن برخی انجمنها شده است.
این اقدامات در حالی صورت میگیرد که برخی ناظران، رفتارهای ماسک را نشانهای از گرایشهای فاشیستی و تلاش برای کنترل فضای رسانهای میدانند. /



