کره شمالی واحد جدیدی برای هک مبتنی بر هوش مصنوعی راه اندازی کرد

۱۴۰۴/۱/۲ ۱۶:۲۷:۱۹


کره شمالی در اقدامی جدید، مرکز تحقیقاتی 227 را در سازمان اطلاعاتی RGB تأسیس کرده است. این مرکز با هدف توسعه فناوری‌های هک تهاجمی طراحی شده است.
هدف اصلی این مرکز تحقیقاتی، مطالعه سیستم‌های امنیت سایبری غربی و شبکه‌های کامپیوتری است. آنها برنامه دارند با استفاده از تکنیک‌های پیشرفته هوش مصنوعی، توانایی سرقت دارایی‌های دیجیتال را افزایش دهند.
هکرهای کره شمالی در سال‌های اخیر حملات گسترده‌ای به صرافی‌های ارز دیجیتال انجام داده‌اند که بزرگترین آنها هک 1.4 میلیارد دلاری صرافی Bybit بوده است. /

© 2025 Copyright - All Rights Reserved By ecofori.ir