مایکروسافت سرویس اسکایپ را پس از ۲۰ سال تعطیل می‌کند

۱۴۰۳/۱۲/۱۰ ۲۱:۴۹:۳۲

مایکروسافت در تصمیمی راهبردی، سرویس Skype را پس از حدود ۲۰ سال فعالیت در ماه می تعطیل خواهد کرد. این پلتفرم ارتباطی که در سال ۲۰۰۳ راه‌اندازی شد، در اوج خود صدها میلیون کاربر داشت و انقلابی در برقراری تماس‌های بین‌المللی ارزان ایجاد کرد.
با گسترش تکنولوژی موبایل و ظهور اپلیکیشن‌های جدید مانند زوم و اسلک، اسکایپ نتوانست جایگاه خود را حفظ کند. مایکروسافت که اسکایپ را در سال ۲۰۱۱ با قیمت ۸.۵ میلیارد دلار خریداری کرده بود، اکنون تصمیم به تمرکز بر سرویس Teams گرفته است.
کاربران می‌توانند با استفاده از اطلاعات کاربری فعلی خود، به رایگان به Teams مهاجرت کنند و تمام چت‌ها و مخاطبان آنها به طور خودکار منتقل خواهد شد. /

© 2025 Copyright - All Rights Reserved By ecofori.ir