-
مایکروسافت سرویس اسکایپ را پس از ۲۰ سال تعطیل میکند
مایکروسافت در ماه می سرویس اینترنتی اسکایپ را که در سال ۲۰۰۳ راهاندازی شد، تعطیل میکند. این پلتفرم ارتباطی که زمانی با تماسهای صوتی و تصویری ارزان انقلابی در صنعت تلفن ثابت ایجاد کرد، در سالهای اخیر با رقبایی مانند زوم و اسلک نتوانست رقابت کند.
این پلتفرم که روزی ۳۰۰ میلیون کاربر داشت، اکنون به ۳۶ میلیون کاربر رسیده است.
مایکروسافت قصد دارد با تمرکز بر سرویس تیمز، ارائه خدمات ارتباطی خود را سادهتر کند.۱۴۰۳/۱۲/۱۰ ۲۱:۴۹:۳۲ -
پایان عمر اسکایپ؛ مایکروسافت سرویس تماس محبوب را تعطیل میکند
مایکروسافت رسماً اعلام کرد که سرویس اسکایپ پس از 23 سال فعالیت در تاریخ 5 می 2025 تعطیل خواهد شد. کاربران میتوانند اطلاعات خود را به Microsoft Teams منتقل کنند یا از سرویسهای جایگزین مانند Google Meet، Zoom، Webex و Discord استفاده کنند. هر یک از این پلتفرمها امکانات متفاوتی برای تماس تصویری و گروهی ارائه میدهند.
۱۴۰۳/۱۲/۲۵ ۲۱:۲۱:۱۹



