Doordash در نیویورک ۱۶.۷۵ میلیون دلار به رانندگان خود پرداخت می‌کند

۱۴۰۳/۱۲/۸ ۰۰:۰۹:۵۹


دورداش یکی از بزرگترین پلتفرم‌های تحویل غذا در آمریکا، متهم به سوء استفاده مالی از رانندگان خود شده است.
در بازه زمانی می ۲۰۱۷ تا سپتامبر ۲۰۱۹، این شرکت سیستم نامتعارفی برای محاسبه دستمزد رانندگان داشت.
مدل پرداخت دورداش به گونه‌ای بود که انعام مشتریان را جذب حقوق پایه می‌کرد و عملاً درآمد واقعی راننده را کاهش می‌داد.
دادستان نیویورک این اقدام را فریبکارانه و غیرشفاف ارزیابی کرده و حکم به پرداخت ۱۶.۷۵ میلیون دلار غرامت داده است. /

© 2025 Copyright - All Rights Reserved By ecofori.ir