بازگشت اپل به تبلیغات در پلتفرم ایکس با وجود جنجال‌های مالک آن

۱۴۰۳/۱۱/۲۶ ۰۲:۲۷:۲۴

اپل پس از دو سال، مجدداً تبلیغات خود را در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) از سر گرفته است. این در حالی است که ایلان ماسک مالک پلتفرم، همچنان با حاشیه‌های مربوط به اظهارات نژادپرستانه و نازی مواجه است. شرکت اپل پیش از این در سال ۲۰۲۳ به دلیل محتوای نامناسب، تبلیغات خود را از این پلتفرم حذف کرده بود. برخی شرکت‌های بزرگ فناوری مانند آمازون نیز همانند اپل به تبلیغات در ایکس بازگشته‌اند. /

© 2025 Copyright - All Rights Reserved By ecofori.ir