• استرالیا نرم‌افزارهای کسپرسکی را به دلیل ریسک امنیتی ممنوع کرد

    استرالیا استفاده از نرم‌افزارهای شرکت کسپرسکی روسی را در سیستم‌های دولتی ممنوع اعلام کرد. این تصمیم با هدف مقابله با خطرات امنیتی احتمالی جاسوسی و مداخله خارجی اتخاذ شده است. استرالیا چهارمین کشور از پیمان اطلاعاتی Five Eyes است که محدودیت علیه کسپرسکی وضع می‌کند و دستگاه‌های دولتی تا اول آوریل فرصت دارند نرم‌افزارهای این شرکت را حذف کنند.

    ۱۴۰۳/۱۲/۶ ۲۲:۱۶:۳۶