• ۱۴۰۴/۲/۱۱ ۱۹:۳۰:۰۹
  • شکایت شرکت رسانه‌ای آلمانی از سیاست جدید گوگل در رتبه‌بندی وب‌سایت‌ها

    یک شرکت رسانه‌ای آلمانی از سیاست ضد اسپم گوگل به اتحادیه اروپا شکایت کرده است. این سیاست با هدف مقابله با روش‌های فریب‌کارانه سئو، سایت‌هایی را که از صفحات شخص ثالث برای بالا رفتن در نتایج جست‌وجو استفاده می‌کردند، جریمه می‌کند. این روش که به “سئو انگلی” یا “Parasite SEO” معروف است، حالا توسط گوگل به عنوان اسپم شناسایی می‌شود . گوگل می‌گوید این تصمیم براساس بازخورد کاربران گرفته شده، اما رسانه‌های اروپایی از جمله در آلمان، فرانسه، ایتالیا و اسپانیا اعلام کرده‌اند که ترافیک و درآمدشان کاهش یافته است. آن‌ها گوگل را به اعمال قوانین به نفع خود و حذف رقبا از نتایج جست‌وجو متهم کرده‌اند.

    ۱۴۰۴/۲/۱ ۱۷:۲۴:۵۹