-
استفاده از ماهوارههای جاسوسی برای نظارت بر مرز آمریکا و مکزیک
دولت ترامپ دو سازمان اطلاعاتی ملی آمریکا را مأمور نظارت ماهوارهای بر مرز آمریکا و مکزیک کرده است. این اقدام بخشی از طرح گسترده برای مقابله با مهاجرت غیرقانونی و کارتلهای مواد مخدر است. سازمانهای اطلاعاتی NGA و NRO با استفاده از هوش مصنوعی و فناوریهای پیشرفته، قصد دارند نظارت بر مرز را تشدید کنند.
۱۴۰۴/۱/۸ ۱۴:۳۳:۴۴



