-
اپل اولین چیپ مودم اختصاصی خود را معرفی کرد
اپل برای نخستین بار چیپ مودم اختصاصی خود را در آیفون ۱۶e رونمایی کرد. این چیپ که بخشی از زیرسیستم C1 است، استقلال اپل از چیپهای کوالکام را افزایش میدهد و قابلیت ارتباط با ۱۸۰ اپراتور در ۵۵ کشور را دارد. این فناوری با هدف بهینهسازی عملکرد شبکه و افزایش عمر باتری طراحی شده است.
۱۴۰۳/۱۲/۱ ۲۰:۳۹:۵۰



