-
مدیرعامل گیتهاب از سمت خود کنارهگیری میکند
مدیرعامل گیتهاب (GitHub) ، توماس دومکه ، اعلام کرد تا پایان سال از سمت خود کنار میرود تا دوباره یک استارتاپ تأسیس کند. او گفت گیتهاب اکنون با بیش از یک میلیارد مخزن کد (Repository) و ۱۵۰ میلیون توسعهدهنده در قویترین موقعیت خود قرار دارد. 🤝💻
مایکروسافت برای این سمت جایگزین مستقیم تعیین نمیکند و تیم رهبری گیتهاب مستقیماً به چند مدیر مایکروسافت گزارش خواهد داد. این تغییر همزمان با افزایش رقابت شرکتهایی مانند گوگل و Cursor در ابزارهای هوش مصنوعی برای برنامهنویسان انجام میشود. ✅🚀۱۴۰۴/۵/۲۳ ۱۱:۲۵:۲۹



