-
بازگشت اپل به تبلیغات در پلتفرم ایکس با وجود جنجالهای مالک آن
اپل پس از دو سال، مجدداً تبلیغات خود را در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) از سر گرفته است. این در حالی است که ایلان ماسک مالک پلتفرم، همچنان با حاشیههای مربوط به اظهارات نژادپرستانه و نازی مواجه است. شرکت اپل پیش از این در سال ۲۰۲۳ به دلیل محتوای نامناسب، تبلیغات خود را از این پلتفرم حذف کرده بود. برخی شرکتهای بزرگ فناوری مانند آمازون نیز همانند اپل به تبلیغات در ایکس بازگشتهاند.
۱۴۰۳/۱۱/۲۶ ۰۲:۲۷:۲۴ -
راهاندازی پلتفرم مالی جهانی با محوریت ارزهای دیجیتال توسط ترامپ
شرکت World Liberty Financial با مالکیت خانواده ترامپ یک پلتفرم مالی جدید در حوزه ارزهای دیجیتال راهاندازی کرده است. این شرکت که ۶۰ درصد سهام آن متعلق به ترامپ است، با هدف ایجاد ثبات در بازار ارزهای دیجیتال و جذب سرمایهگذاران خرد، اقدام به راهاندازی ذخیره توکن استراتژیک کرده است. دونالد ترامپ جونیور این پلتفرم را آینده مالی آمریکا معرفی کرده و بر لزوم ایجاد چارچوب قانونی برای رشد ارزهای دیجیتال تأکید کرده است. این شرکت تاکنون ۵۰۰ میلیون دلار فروش توکن داشته است.
۱۴۰۳/۱۱/۲۴ ۲۲:۵۸:۲۶ -
بازفید در حال توسعه پلتفرم رسانهای جدید با هدف ایجاد فضای مثبت اینترنتی
بازفید، رسانه معروف به اخبار سلبریتی و آزمونها، در حال توسعه یک پلتفرم رسانه اجتماعی جدید است که هدف آن مقابله با فضای منفی اینترنت است. این شرکت رسانهای که در تولید محتوای سرگرمکننده فعال است، قصد دارد با استفاده از هوش مصنوعی و محتوای انسانمحور، تجربهای متفاوت از شبکههای اجتماعی را ارائه دهد. جونا پرتی، موسس شرکت، انتقاداتی جدی به پلتفرمهای بزرگ فناوری وارد کرده و معتقد است این پلتفرم جدید، راهکاری برای مقابله با اطلاعات نادرست و اعتیاد کاربران به محتوای منفی خواهد بود. علاقهمندان میتوانند در حال حاضر در لیست انتظار این پلتفرم ثبتنام کنند.
۱۴۰۳/۱۱/۲۴ ۲۱:۴۰:۰۳



