• ایتالیا به دنبال توسعه ماهواره‌های مدار پایین ملی برای ارتباطات دولتی

    دولت ایتالیا در حال برنامه‌ریزی برای توسعه سیستم ماهواره‌ای مستقل در مدار پایین است. وزیر صنعت این کشور اعلام کرد که قصد دارد با مشارکت بازیگران ملی، زیرساخت ارتباطی رقابتی مستقل از سیستم‌های ایلان ماسک ایجاد کند. این تصمیم پس از بحث‌های سیاسی درباره استفاده از استارلینک برای ارتباطات رمزنگاری شده دولتی اتخاذ شده است.

    ۱۴۰۳/۱۲/۱ ۲۱:۱۱:۳۷