-
موج اخراج گسترده نیروی کار در شرکتهای فناوری در سال ۲۰۲۴ ادامه دارد
بررسی آمارها نشان میدهد که در سال ۲۰۲۴، بیش از ۱۵۰ هزار نفر در ۵۴۲ شرکت فناوری از جمله غولهایی مانند تسلا، آمازون، گوگل، تیکتاک، اسنپ و مایکروسافت اخراج شدهاند. این روند اخراج که از سالهای ۲۰۲۲ و ۲۰۲۳ آغاز شده، همچنان ادامه دارد و شرکتهای کوچک و بزرگ را تحت تأثیر قرار داده است. دلایل این اخراجها شامل تغییرات اقتصادی، هوش مصنوعی و بهینهسازی نیروی کار است.
۱۴۰۳/۱۱/۲۶ ۰۲:۲۷:۴۰



