-
اعتراضات در مایکروسافت: دو کارمند اخراج شدند
مایکروسافت دو کارمند خود را به دلیل شرکت در تحصن اعتراضی علیه همکاری این شرکت با اسرائیل در جنگ غزه اخراج کرد. این افراد همراه با چند معترض دیگر در دفتر رئیس مایکروسافت بازداشت شدند و گروه اعتراضی «No Azure for Apartheid» از شرکت خواسته همکاری با اسرائیل را متوقف کند. ✅🏢
رسانهها گزارش دادهاند که اسرائیل از سرویس ابری Azure برای شنود تماسها و نظارت بر فلسطینیها استفاده میکند. مایکروسافت هم اعلام کرده این موضوع را با کمک یک تیم حقوقی مستقل بررسی خواهد کرد. این اعتراضات در حالی شدت گرفته که جنگ غزه دهها هزار کشته و بحران انسانی گسترده بهجا گذاشته است. 📢🇵🇸۱۴۰۴/۶/۸ ۰۰:۱۲:۰۰



