مرورگر Comet به اندروید آمد
شرکت Perplexity امروز خبر راهاندازی مرورگر Comet را برای سیستمعامل اندروید اعلام کرد. این مرورگر که قبلاً در جولای برای دسکتاپ به معرفی درآمده بود، اکنون امکانات گستردهای را برای کاربران اندروید به ارمغان میآورد. کاربران میتوانند از Perplexity به عنوان موتور جستجوی پیشفرض استفاده کنند و در این مرورگر امکان سؤال کردن از طریق تبها و حالت صوتی نیز فراهم شده است.
🗨️ یکی از ویژگیهای جالب این مرورگر، قابلیت خلاصهسازی جستجوها در همه تبهای باز است. همچنین، Perplexity اعلام کرده است که مرورگر Comet میتواند به جای کاربر به تحقیق و خرید بپردازد و با استفاده از بلاککننده تبلیغات داخلی، تجربهای بدون مزاحمت از وبگردی را ارائه میدهد.
⚙️ این شرکت علاوه بر راهاندازی نامبرده، در نظر دارد به زودی ویژگیهای جدیدی از جمله یک عامل مکالمهای برای جستجو در سایتهای مختلف و یک مدیر رمز عبور کامل را به این مرورگر اضافه کند. Perplexity همچنین اعلام کرده است که پس از نسخه اندروید، نسخه iOS این مرورگر نیز به زودی عرضه خواهد شد، هرچند اطلاعاتی درباره همکاریهای خاص برای پیشنصب این مرورگر روی دستگاهها ارائه نشده است. /



