گربه محبوب محله قربانی خودروی خودران شد!
گربهای به نام «کیتکت» در محله میشن سانفرانسیسکو بر اثر برخورد با یک خودروی خودران Waymo کشته شد و این موضوع احساسات زیادی را در محله برانگیخت. مردم برای ادای احترام، در محل حادثه یادبود ساختند و پوسترهایی نصب کردند؛ برخی عملکرد Waymo را نقد کردند و برخی یادآوری کردند که رانندگان انسانی نیز تلفات زیادی ایجاد میکنند. 🐾.
«جکی فیلدر» عضو شورای شهر، این حادثه را نمونهای از نبودِ مسئولیتپذیری در خودروهای خودران دانست و گفت راننده انسانی قابل پیگیری است اما در اینگونه موارد «هیچ فردی» پاسخگو نیست. او از طرحی حمایت میکند که اجازه میدهد مردم محلی درباره حضور خودروهای خودران رأی دهند. 🚗.
Waymo اعلام کرده گربه ناگهان زیر خودرو دویده و حادثه هنگام حرکت آرام خودرو رخ داده است. این شرکت به صاحب گربه و اهالی محله تسلیت گفت. 🤖 /



