سامسونگ از پروژه گوشیهای فوقباریک عقبنشینی کرد!
شرکت سامسونگ به تازگی تصمیم به متوقف کردن تولید سری گوشیهای فوقباریک «گالکسی اج» گرفته است. این تصمیم به دنبال فروش پایینتر از حد انتظار این محصولات پس از تنها پنج ماه از عرضه مدل گالکسی S25 Edge گرفته شده است. 📉 به نظر میرسد چالشهای فنی در طراحی گوشیهای باریک، نظیر فضای محدود برای ارتقاء سختافزار و قابلیتها، منجر به این تصمیم شده است.
با توجه به اینکه تولید گوشیهای باریک به دلیل محدودیتهای طراحی و همچنین کمبود تقاضا، به چالشهای بیشتری دچار است، انتظار میرود که این نوع گوشیها نتوانند به راحتی ارتقاء یافته و همانند گذشته جذابیت خود را حفظ کنند.🤔 جالب است که علیرغم جذابیت بصری این گوشیها، بسیاری از مصرفکنندگان ممکن است کیفیت دوربین و عمر باتری را در اولویت قرار دهند و به همین دلیل، گوشیهای باریک ممکن است بازار محدودی داشته باشند.
ادامه روند فروش و واکنش مصرفکنندگان در آینده مشخص خواهد کرد که آیا گوشیهای باریک همچنان جای خود را در بازار حفظ خواهند کرد یا خیر. 🔮 /



