محکومیت یک برنامه نویس به خاطر خرابکاری در شبکه
دیویس لو، یک توسعهدهنده نرمافزار ۵۵ ساله، به چهار سال حبس محکوم شد به دلیل خرابکاری در شبکه کارفرمای سابقش پس از ترک شرکت. او با نصب یک "کلید خاموش" بر روی شبکه، کد مخربی را کاشت که در صورت اخراج او، سرورهای شرکت را بهطور خودکار خراب میکرد.
این کلید خاموش زمانی فعال شد که شرکت، استخدام لو را خاتمه داد و دسترسیهای او را غیرفعال کرد. این اقدام باعث قفل شدن دسترسی هزاران کارمند به سیستمهای شرکت شد و خساراتی به ارزش صدها هزار دلار به بار آورد.
وزارت دادگستری در این مورد اعلام کرد که لو بهطور غیرمستقیم از طریق تاریخچه جستجوی اینترنتیاش شناسایی شد، که شامل جستجوهایی برای "روشهای افزایش دسترسی، مخفی کردن فرآیندها و حذف سریع فایلها" بود. /



