پایان مأموریت اسب‌ها در ارتش آمریکا؛ بودجه به تسلیحات هوشمند می‌رود

۱۴۰۴/۴/۲۰ ۰۷:۳۷:۴۷

وزارت دفاع ایالات متحده به‌طور قابل توجهی تصمیم به کاهش بودجه برنامه‌های مربوط به اسب‌های کار نظامی گرفته و قصد دارد تقریباً تمام عملیات مرتبط با اسب‌ها را متوقف کند. این تصمیم به دلیل عدم تناسب اسب‌ها با نیازهای جنگ‌های مدرن اعلام شده است.

طبق گزارش‌ها، ۲ میلیون دلار از بودجه این برنامه به اولویت‌های آماده‌سازی و جنگی دیگر اختصاص خواهد یافت و این به معنای بسته شدن چندین برنامه اسب‌سواری در پایگاه‌های نظامی مختلف از جمله پایگاه‌های Fort Irwin، Fort Huachuca، Fort Riley، Fort Sill و Fort Hood است.

در نهایت، فقط دو تیم اسب‌سواری برای مقاصد تشریفاتی باقی خواهند ماند. یکی از این تیم‌ها، 3rd Infantry Regiment یا "Old Guard" در آرامگاه ملی آرلینگتون واقع در ویرجینیا است که به‌دلیل مرگ دو اسب در سال ۲۰۲۲ به‌طور موقت تعطیل شده بود. دیگر استبل باقی‌مانده در پایگاه مشترک در سن آنتونیو، تگزاس قرار دارد.

در حال حاضر، وزارت دفاع ۲۳۶ اسب، الاغ و مادیان دارد، اما به نظر می‌رسد که توانایی مراقبت از این حیوانات را ندارد. بر اساس گزارش‌ها، ۱۴۱ مورد از این حیوانات به دلیل عدم منابع و تجهیزات کافی به مالکان خصوصی اهدا یا فروخته خواهند شد. /

© 2025 Copyright - All Rights Reserved By ecofori.ir