آیا دیگر نیازی به درآوردن کفش‌ها در امنیت فرودگاه است؟

۱۴۰۴/۴/۱۹ ۰۰:۰۲:۱۱

در یک تحول مثبت در حوزه سفر، اداره امنیت حمل و نقل ایالات متحده (TSA) اعلام کرده است که دیگر نیازی به درآوردن کفش‌ها در هنگام عبور از بازرسی امنیتی در فرودگاه‌ها نیست. این خبر که ابتدا توسط یک خبرنامه نوشته شده توسط یک افسر سابق TSA منتشر شد، به تدریج در فرودگاه‌های مختلف آمریکا در حال اجرایی شدن است.
این تغییر سیاست که به دلیل حادثه‌ای در سال ۲۰۰۱ که به "بمب‌گذار کفش" معروف شد، اتخاذ شده است، به مسافران این امکان را می‌دهد که بدون نیاز به درآوردن کفش‌ها از فرودگاه‌ها عبور کنند. برخی از فرودگاه‌هایی که به زودی از این قانون جدید بهره‌مند خواهند شد شامل فرودگاه‌های بین‌المللی بالتیمور/واشنگتن، سینسیناتی/شمال کنتاکی و فورت لادردیل هستند.
این تغییر به مسافران اجازه می‌دهد تا با راحتی بیشتری از مراحل بازرسی عبور کنند و از بوی نامطبوع کفش‌ها در این فرآیند دور بمانند. به نظر می‌رسد که این خبر می‌تواند به عنوان یک نکته مثبت در میان اخبار منفی روزمره تلقی شود. /

© 2025 Copyright - All Rights Reserved By ecofori.ir