پهپادهای جاسوسی ترامپ در آسمان لس‌آنجلس!

۱۴۰۴/۳/۲۲ ۱۶:۱۴:۰۸

دولت ترامپ در اقدامی بی‌سابقه، لس‌آنجلس را صحنه نمایش قدرت خود قرار داده است.
با استفاده از پهپاد Predator MQ-9 Reaper، نیروهای امنیتی تظاهرات سیاسی شهر را زیر نظر گرفته‌اند.
شواهد نشان می‌دهد وزارت امنیت داخلی آمریکا با پرواز بر فراز مناطق تظاهرات، اقدام به جمع‌آوری اطلاعات کرده است.
شهردار لس‌آنجلس این اقدامات را آزمایشی برای عملیات آینده اقتدارگرایانه می‌داند و معتقد است واشنگتن عامل اصلی ایجاد آشوب است.
برخی تحلیلگران معتقدند این اقدامات ممکن است تلاشی برای انحراف افکار عمومی از اتهامات مطرح شده علیه ترامپ باشد. /

© 2025 Copyright - All Rights Reserved By ecofori.ir