لسآنجلس در آتش اعتراضات؛ Waymo طعمه خشم مردم
در پی یورشهای گسترده اداره مهاجرت آمریکا (ICE) و بازداشت بیش از ۱۰۰ مهاجر غیر قانونی در لسآنجلس، موجی از اعتراضات از ۶ ژوئن در سطح شهر آغاز شد که با خشونت پلیس، استقرار گارد ملی و واکنشهای سیاسی گسترده همراه بود. 🛑
در جریان این ناآرامیها، معترضان چند خودروی خودران Waymo و اسکوترهای Lime را به آتش کشیدند و تخریب کردند؛ اقدامی که احتمالاً به دلیل نگرانی از همکاری این شرکتها با پلیس در ضبط و ارائه دادههای ویدیویی صورت گرفته است. 🔥
Waymo اعلام کرده با پلیس لسآنجلس همکاری میکند و عاملان این حمله را تحت پیگرد قانونی قرار خواهد داد. پلیس نیز هشدار داده احتراق باتریهای لیتیومی این وسایل میتواند گازهای سمی آزاد کند. ⚖️ /



