آمریکا، اروپا و آسیا در انتظار کامیون‌های هوشمند Plus

۱۴۰۴/۳/۲۰ ۱۲:۰۵:۳۶

استارتاپ Plus Automation در یک اقدام استراتژیک، با ارزش ۱.۲ میلیارد دلار وارد بازار بورس آمریکا می‌شود. این شرکت با همکاری Churchill Capital Corp IX قصد دارد ۳۰۰ میلیون دلار سرمایه جذب کند.
هدف اصلی Plus، عرضه کامیون‌های خودران در سال ۲۰۲۷ است. این شرکت هم‌اکنون در حال آزمایش فناوری خود در تگزاس و سوئد است و با سازندگان کامیون مانند Traton، هیوندای و Iveco همکاری می‌کند.
صنعت خودروهای خودران با توجه به کمبود راننده و نیاز به کاهش هزینه‌های حمل‌ونقل، روند رو به رشدی را طی می‌کند و انتظار می‌رود مقررات کمتر سختگیرانه نیز به توسعه این فناوری کمک کند. /

© 2025 Copyright - All Rights Reserved By ecofori.ir