استارلینک در اولویت؟ جنجال تازه بر سر بودجه ۴۲ میلیارد دلاری اینترنت

۱۴۰۴/۳/۱۷ ۰۰:۵۴:۲۷

سناتورهای دموکرات در نامه‌ای به دولت ترامپ خواستار آزادسازی فوری بودجه ۴۲.۵ میلیارد دلاری برای توسعه اینترنت پرسرعت در مناطق روستایی شدند.

آنها معتقدند تأخیر در اجرای برنامه BEAD، دسترسی جوامع روستایی به اینترنت را محدود می‌کند و فرصت‌های شغلی، آموزشی و درمانی را از آنها سلب می‌کند.

سناتورها همچنین نگران هستند که دولت ترامپ قصد دارد این بودجه را به نفع استارلینک ایلان ماسک هدایت کند و از کیفیت شبکه‌های فیبری بکاهد. /

© 2025 Copyright - All Rights Reserved By ecofori.ir