ضربه سنگین دادگاه لندن به اپل: ۵۰۲ میلیون دلار جریمه برای پتنتهای ۴G
دادگاه تجدید نظر لندن در حکمی تاریخی، شرکت اپل را موظف به پرداخت ۵۰۲ میلیون دلار به شرکت Optis Cellular Technology کرد. این پرونده حقوقی که از سال ۲۰۱۹ آغاز شده، در ارتباط با استفاده اپل از پتنت های ضروری استانداردهای ارتباطی مانند ۴G است.
دادگاه عالی لندن پیش از این مبلغ ۵۶.۴۳ میلیون دلار را برای جبران خسارت تعیین کرده بود، اما Optis این مبلغ را بسیار ناچیز دانست و در دادگاه تجدید نظر خواستار افزایش غرامت شد.
اپل در واکنش به این رای اعلام کرده که از تصمیم دادگاه ناراضی است و قصد دارد علیه این حکم تجدید نظر کند. سخنگوی اپل همچنین Optis را شرکتی توصیف کرد که محصولی تولید نمیکند و تنها کسب و کار آن شکایت از شرکتها با استفاده از پتنتهای خریداری شده است. /



