رباتها میسازند، آمریکاییها هدایت میکنند!
۱۴۰۴/۲/۱۲ ۰۰:۳۳:۳۸
هاوارد لوتنیک، وزیر بازرگانی آمریکا، در مصاحبهای تلویزیونی، آینده مشاغل تولیدی آمریکا را متحول شده توسط فناوری روباتها توصیف کرد.
او تأکید کرد که کارخانههای جدید، علیرغم اتوماسیون گسترده، فرصتهای شغلی متعددی برای متخصصان فنی ایجاد خواهند کرد.
لوتنیک معتقد است این مشاغل با حقوق بین ۷۰ تا ۲۰۰ هزار دلار، نسلی از کارگران را در خود جای خواهند داد.
وی همچنین به نقل از مدیرعامل اپل اشاره کرد که تمایل دارد تولید محصولات این شرکت به آمریکا بازگردد، البته با تکیه بر اتوماسیون پیشرفته. /



