جریمه 150 میلیون یورویی اپل توسط مقامات فرانسوی به دلیل سوء استفاده از موقعیت انحصاری

۱۴۰۴/۱/۱۲ ۱۶:۲۷:۲۵


مقام رگولاتوری فرانسه در اقدامی جدی، شرکت اپل را به دلیل رفتارهای انحصارطلبانه در حوزه تبلیغات موبایل مورد بازخواست قرار داد.
این جریمه 150 میلیون یورویی به دلیل سوء استفاده از موقعیت مسلط در بازار تبلیغات اپلیکیشن‌های iOS و iPadOS طی سال‌های 2021 تا 2023 اعمال شده است.
مرجع نظارتی فرانسه همچنین به اپل دستور داده تا تصمیم این نهاد را به مدت یک هفته در وب‌سایت رسمی خود منتشر کند. این اقدام نشان می‌دهد که حتی شرکت‌های بزرگ فناوری نیز از نظارت‌های قانونی مستثنی نیستند.
/

© 2025 Copyright - All Rights Reserved By ecofori.ir