اپل کنفرانس جهانی توسعه دهندگان ۲۰۲۵ را برگزار میکند
اپل در اقدامی راهبردی، کنفرانس جهانی توسعهدهندگان ۲۰۲۵ خود را از ۹ تا ۱۳ ژوئن برگزار خواهد کرد. این رویداد مهم که به صورت آنلاین در دسترس خواهد بود، فرصتی برای معرفی آخرین بهروزرسانیهای نرمافزاری برای محصولاتی مانند آیفون، آیپد و سایر دستگاههای اپل است.
شرکت اعلام کرده برخی توسعهدهندگان و دانشجویان میتوانند در روز افتتاحیه به صورت حضوری در پارک اپل شرکت کنند. سرمایهگذاران این رویداد را به دقت زیر نظر دارند زیرا معرفی قابلیتهای جدید میتواند مشتریان بیشتری را جذب کند.
در حالی که رقبایی مانند سامسونگ و شیائومی در حال افزودن قابلیتهای هوش مصنوعی به دستگاههای خود هستند، اپل نیز سال گذشته قابلیتهایی مانند بازنویسی ایمیل و خلاصهسازی صندوق ورودی را معرفی کرد.
اخیراً اپل اعلام کرده برخی بهبودهای هوش مصنوعی برای دستیار صوتی سیری تا سال ۲۰۲۶ به تعویق افتاده است. شرکت اطلاعات بیشتر درباره این کنفرانس را از طریق اپلیکیشن توسعهدهندگان و وبسایت WWDC25 منتشر خواهد کرد. /



