زیان میلیاردی اپل در سرویس پخش اینترنتی Apple TV+
۱۴۰۴/۱/۱ ۱۷:۲۲:۱۶
اپل یکی از بزرگترین شرکتهای فناوری جهان در زمینه تولید محصولات الکترونیکی و خدمات دیجیتال، با چالش زیان در سرویس پخش اینترنتی Apple TV+ مواجه شده است.
این سرویس که برای رقابت با پلتفرمهای استریم جهانی مانند Netflix و Disney+ راهاندازی شده، علیرغم تولید محتوای اختصاصی، همچنان با مشکل زیان مالی روبروست.
گزارش منتشر شده نشان میدهد اپل سالانه بیش از یک میلیارد دلار در این بخش متحمل زیان میشود که میتواند استراتژی شرکت در حوزه محتوای دیجیتال را تحت تأثیر قرار دهد. /



