آسیب‌پذیری امنیتی جدید در مرورگر اپل

۱۴۰۳/۱۲/۲۲ ۰۰:۲۴:۵۵

اپل در اقدامی امنیتی، وصله‌های مهمی برای یک آسیب‌پذیری خطرناک در موتور مرورگر WebKit منتشر کرد که می‌تواند امنیت دستگاه‌های کاربران را به خطر بیندازد.
این آسیب‌پذیری به هکرها اجازه می‌داد با استفاده از محتوای وب مخرب، از محدوده امن سیستم‌عامل خارج شده و به اطلاعات سیستم دسترسی پیدا کنند.
اپل اعلام کرده که این حمله علیه دستگاه‌هایی با نسخه‌های نرم‌افزاری قبل از iOS 17.2 انجام شده و احتمالاً هدف حمله، افراد خاصی بوده‌اند.
شرکت اپل جزئیات بیشتری درباره هویت هکرها یا اهداف آنها منتشر نکرده است. /

© 2025 Copyright - All Rights Reserved By ecofori.ir