ایلان ماسک همچنان توییتر را به جای X صدا میزند
ایلان ماسک، مالک شبکه اجتماعی X که پیش از این توییتر نامیده میشد، همچنان در برخی موارد از نام قبلی این پلتفرم استفاده میکند.
او در پستی در X اشاره کرد که توییتر با تعداد کمتری از کارکنان، ویژگیهای بیشتری را اضافه کرده است. این اظهارنظار در پاسخ به حساب کاربری بود که از تلاشهای DOGE برای کاهش نیروی کار دولتی تمجید کرده بود.
ماسک در اقدامی جنجالی، از کارمندان دولتی خواسته بود تا دستاوردهای کاری هفته گذشته خود را تا دوشنبه گزارش دهند، اما یک مقام دولتی اعلام کرد که این گزارشها اختیاری هستند.
این رفتار ماسک نشان میدهد که تغییر نام یک برند، لزوماً تغییر فوری در ادبیات و گفتار افراد ایجاد نمیکند. /



