پایان دعوای حقوقی کوین‌بیس با کمیسیون بورس آمریکا

۱۴۰۳/۱۲/۳ ۱۸:۱۳:۵۵


کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا تصمیم به پس گرفتن شکایت علیه کوین‌بیس گرفته است. این اقدام نقطه عطفی در روابط میان نهادهای نظارتی و صنعت ارز دیجیتال محسوب می‌شود.
کوین‌بیس که بزرگترین صرافی ارز دیجیتال آمریکا است، پیش از این به دلیل نقض قوانین و معاملات توکن‌های مختلف تحت پیگرد قانونی قرار داشت. کمیسیون بورس ادعا داشت این صرافی با معاملات ۱۳ توکن بدون ثبت رسمی، قوانین را زیر پا گذاشته است.
مقامات جدید کمیسیون بورس رویکردی متفاوت با دوره قبلی اتخاذ کرده‌اند و به دنبال تعامل سازنده با صنعت ارز دیجیتال هستند. آنها به جای برخورد قضایی، به دنبال تدوین قوانین جدید و شفاف برای این حوزه هستند.
مدیر ارشد حقوقی کوین‌بیس این اقدام را پایان جنگ علیه ارزهای دیجیتال توصیف کرده و از همکاری مثبت با کمیسیون بورس سخن گفته است. /

© 2025 Copyright - All Rights Reserved By ecofori.ir